Onpas kesä hujahtanut blogihiljaisuudessa kuin huomaamatta. No, tässä vähän päivitystä.

Töissä olen ollut ja tehnyt töitä paljon. Lomaa oli 1 viikko, josta puolet vietimme Kainuussa sukuloimassa. Loput lomat olimme kotona, lähes neljän seinän sisällä, kun ei vaan huvittanut muu. Loman lopuksi täytin 30 v., joten nyt sitä on viimeinenkin virallinen nuoruuden määritelmä ohitettu. Ikäkriisiä oli 2 päivää, joten aika vähällä sitä kai tuli selvittyä. Asiaa toki helpottaa sekin, että olen täyttänyt kaikki joskus teini-ikäisenä määrittelemäni "teen tämän ennen kuin olen 30" -jutut (joita olivat lapset, naimisiinmeno, oma asunto ja mukava työ). Olen siis tyytyväinen elämääni.

Viime viikonlopulla alkoi pärskiminen ja sunnuntaina totesin flunssan olevan saapumaisillaan. Maanantaiaamuna olo olikin sitten jo ihan naatti ja poskiontelon lievästä särystä arvasin siellä muhivan tulehduksen. Työpaikkalääkäri vahvistikin sitten asian ja sairaslomalla meni alkuviikko - antibioottia ja duactia jatketaan vielä viikon loppuun. Sairasloman aikana sain katsastettua Gilmoren tyttöjen kolmannen tuotantokauden alusta loppuun (loistava sarja!), neuloin molemmille tytöille Samoksesta pipot ja suunnittelin lapasten aloittamista... Ostimme lapsille uudet sängyt apen rahallisella avustuksella ja ne saapuivat keskiviikkona - siinähän se päivä sitten menikin parvisänkyjä kootessa. Tytöt tykkäävät kovasti, samoin minä ja mies. Huoneeseen tuli kummasti lisää tilaa. Nyt täytyy vielä laittaa lasten vaatteet niitä varten huoneeseen siirrettyihin Elfa-korijärjestelmiin sekä lasten vaatelipastoina toimineet lipastot täytyy siirtää eteiseen ja täyttää minun ja miehen vaatteilla. Olohuoneessa majaileva kuntolaite tarvii siirtää työhuoneeseen ja sieltä siirtää mun työpöytä takaisin olohuoneeseen. Puhumattakaan tietysti lasten vaatteista joita pitäisi neuloa ja ommella yms...