Koulussa on kivaa. Tai oikeastaan pitäisi sanoa, että atk-tunneilla on niin kivaa, että sillä buustilla jaksaa sitten vähän kuivempiakin aiheita. Opetellaan käyttämään FreeHändiä ja se on niiiin hauskaa. Se, että saa opetusta ja opastusta jonkin ohjelman käyttöön on niin luksusta mulle, joka on opetellut eräänkin ohjelman käyttöä omatoimisesti "kokeile ja korjaa" -tekniikalla... Luokkakaverit ei taida olla hommasta ihan yhtä innostuneita; meikä kun oikeesti hihkuu siellä luokassa kaikista uusista ominaisuuksista ja työkaluista... No, mä oonkin tämmönen outo lintu ;)

Ja näistä jutuista innostuneena mä taas kerran aloin miettimään, että oonkohan mä sittenkään kouluttautumassa oikeelle alalle... No, toi myyntijuttu on kuitenkin semmosta, että siitä on varmasti hyötyä muillakin aloilla. Että jos mä vaikka jonnekin muualle vielä suuntaankin. Eikös sitä sanota, että ihminen vaihtaa keskimäärin 3 kertaa työiän aikana ammattia; mulla on nyt menossa vasta eka varsinainen vaihto, joten eipä hätiä mitiä 48650.jpg