Grrrrr... Kakkosen nukkumisen kanssa on taas ongelmia *huoh* Millään ei tuo 2-vuotias malttaisi käydä nukkumaan, ja kun vihdoin nukahtaa, niin vähintään kerran yöllä herää - ja könyää sitten meidän sänkyyn. No, mua ei varsinaisesti haittaa, vaikka neiti sinne tuleekin, mutta miestä haittaa. Samoin nukkumaan menemisen vaikeus kiristää miehen pinnan alta aikayksikön, ja sekös sitten kiristää taas mun pinnaa ja kierre on valmis; tasan tarkkaan lapset aistii ja huomaa kun aikuiset kiristelee, ja käyttäytyvät sen mukaisesti, siis levottomasti. Eilenkin käytiin sitten nukkumaan sanomatta sanaakaan, minä ainakin olin täynnä kiukkua, kun aikuisen miehen pitää moisella tavalla alkaa kiukuttelemaan lasten käytöksestä (niin raivostuttavaa kuin se onkin). No, eiköhän tää taas tästä, sainpahan edes vähän purettua päätäni tänne...

Neulonta edistyi vähän - tunnelmaa latisti suomalaisten odotuksia heikommat sijoitukset Paipissa - Koskea lukuunottamatta tietysti, se sentään vähän piristi. Mäkikisaa en (onneksi) edes nähnyt, kun olin nukuttamassa noita lapsia.

No, josko tänään menisi kaikin puolin paremmin :)