Nyt täytyy vähän tsempata itseään.

Hyvä minä! Olen siirtänyt eteiseen odottamaan varastoon siirtoa (joka on miehen hommia) pinnasängyn, lastenpöydän sekä yhden lipaston. Lisäksi olen hankkinut tulevasta lasten makuuhuoneesta tilaa antavalle kulmadivaanivuodesohvalle (heh, mikä sana) uuden sijoituspaikan sekä sille kuljetuksen uuteen kotiinsa. Hyvä hyvä hyvä! Olen myös neulonut pari kerrosta BiBoa, kannustanut suomalaisia Curling miehiä ja jutellut Ystävän kanssa, itse asiassa kahden ystävän kanssa puhelimessa. Ja molempien kanssa sovin tälle viikolle treffit, Jee. Toisen luo menen huomenna päivällä häsäämään kompuutterinsa kanssa ja toinen tulee mitä todennäköisimmin tyttärensä kanssa keskiviikkona esikoisen kekkereille Hesburgerille- lapset kekkeröimään ja äidit turisee *peukku* Lisäksi olen kirjoittanut työpaikkahakemuksen ja päivittänyt CV'n sekä lähettänyt ne eteenpäin. Niin ja tehnyt yhden palkkatarjouksen ja toimittanut senkin. Hyvä hyvä hyvä! Vielä tälle päivälle oli suunniteltu soitto Kelaan, mutta se siirtyy nyt kyllä jollekin toiselle päivälle.

Nyt hiukan vielä tsemppaan, ja käyn siistimässä tulevan lasten makuuhuoneen lattian. Hyvä Minä!

**
lisäys: Unohtui kokonaan, että opettelen kovasti tämän blogiuurastaksen (hehe) ohella käyttämään Mozilla Firefoxia sekä OpenOfficea. Jälkimmäisen grafiikkaohjelmalla ei ainakaan tee mitään - tai siis se ei sovellu mun juttuihin. Tai sitten en vielä vaan hallitse sitä riittävästi ;) Mozillan kanssa olen kiukutellut lähinnä Ihan Itsen sisäänkirjautumisen kanssa; jostain syystä tämän kanssa ei millään pysy toi "muista minut tältä koneelta" -toiminto, tänäänkin yritin kirjautumista epäonnisesti 4 kertaa ennenkuin pääsin ylipäätään sisään. Mutta pääsin kuitenkin, sehän oli tietenkin tärkeintä =D