No, aika pienimuotoinen sellainen tällä kertaa - vaihdellaan tavaroita huoneesta toiseen. Eilen huipentui "työhuoneen" eli allekirjoittaneen romppeiden siirto ao. huoneesta pois, jotta huoneen saa siivottua ennen lasten tavaroiden sinne siirtämistä. Mikäs tämän mukavampi tapa viettää vapaapäivää... Ei vaan, oikeesti ihan kivaa.

Mun romppeet on nyt siis 90 %sti pakattuina olohuoneen nurkassa (10 % on ja on ollut kaapissa, eikä niitä sieltä pureta tähän hätään). Mies kauhistelee tavaranmäärää, itse olin oikeastaan positiivisesti yllättynyt - kuvittelin kasan olevan nykyistä suurempi, tosin tuosta puuttuu vielä ne kaikki kankaat. Mutta siltikin. Ja oikeastihan ne mahtuvat pienempään tilaan, jahka ehdin taas järjestää ne aiheittain. Tää onkin yksi niistä asioista, joita mies ei ota huomioon; mulla on ihan aikuisten oikeesti logiikka siinä, miten ne tavarat on järjestetty ja tiedän itse vähintäänkin 85 prosenttisesti missä mitäkin on, MUTTA kun en ole ainut joka noita tavaroita köhnää! Jos lapset eivät kävisi lainkaan kurkkimassa ja lainailemassa mun tavaroita (saavat mun puolestani käydä, kunhan palauttaisivat käyttämänsä tavarat takaisin sinne, mistä ovat ottaneet...), niin järjestys olisi toinen, piste. Kyllä se kaaos saataisiin aikaiseksi hänen ATK-tavaroihinsakin, jos nuo tutkijat päästäisi sinne vähän retkelle.

No mutta, se siitä motkotuksesta. Kohta on pistettävä töpinäksi. Ensin kuitenkin vähän vapaapäivän viettoa verkkomaailmassa :)