BiBoa tehtynä nyt ~9 cm - Hyvä minä! Vitsailin miehelle tuossa Halfpaippia katsellessamme, että mulla on nyt menossa alkukarsinnat - finaalit alkaa sitten, kun pääsen niihin kavennuksiin :D

Täytyisi varmaan hakea esiin kamera ja ottaa työn edistymisestä vähän kuvaakin. Tulis vähän lisää väriäkin tähän blogiin. Eilen illalla ja tänä aamuna olen tutustunut CSS'n ihmeelliseen maailmaan - tuon Otsikkopalkin värin osasin jo vaihtaa... Tosin kuvittelin vaihtavani koko blogin taustaväriä, mutta samapa tuo - hyvä kun edes johonkin se väri vaihtui.

Tässä olympialaisten sivussa täytyisi myös vaihtaa lapset takaisin yhteiseen makuuhuoneeseen. Todettiin miehen kanssa, että kun nuo eivät omissa huoneissaan Oikeasti tee muuta kuin nuku, niin voivat sen tehdä yhteisessä huoneessakin. Ja sinne huoneeseen sijoitetaan vain sängyt ja vaatteet. Siihen toiseen huoneeseen laitetaan sitten mun kaikki tavarat, esikoisen koulupöytä ja leluja. Mun tietokone taitaa kuitenkin jäädä vielä tähän olkkarin puolelle - täällä lapsetkin tulee todennäköisimmin edelleen leikkimään, vaikka me tehtäis mitä. Ja tykkään kyllä tässä ollakin, tässä on ilmeisesti hyvä Chi =D