Koulu on nyt siinä vaiheessa, että täytyis ihan aikuisten oikeesti alkaa miettimään toisen työssäoppimisjakson työpaikkaa. Ja sen valinnassa kannattaisi taktikoida, siis pyrkiä sellaiseen paikkaan, jonne sitten saattaisi jäädä duunia painamaankin. Ja jälleen kerran olen samaisen kysymyksen äärellä, kuten niin monesti aiemminkin: mitä mä haluun?

Sen verran olen antanut miehen mielipiteen vaikuttaa, että en lähde ehdoin tahdoin etsimään vuorotyötä - ja sehän onkin kaupan alalla helppoa, Yeah right. Itseänikin sinänsä miellyttää ajatus 8 - 16 työajasta, koska en ole moista vielä tehnytkään ja siinä jää kuitenkin aikaa perheelle enemmän. Tai no, ehkä se todellisuudessa tarkoittaisi sitä, että mulla olis aikaa perheelle ja miehellä ois aikaa itselleen... Hyi minua *läpsii itseään sormille* Ehkä ihan optimaali työaika vain itseni kannalta olis 10 - 18. Aamulla saisi rauhassa heräillä ja järjestää lapset hoitoon/kouluun ja kuitenkin illalla olisi kotona jo kohtuulliseen aikaan = näkis perhettä valveilla olevana (vrt. edellinen työ, jolloin työaika loppui klo 22.30...)

Työaika toki rajaa jonkin verran noita vaihtoehtoja, mutta sitten on vielä se, että mitä sitä tykkäsi myydä... Huoh. On tää vaikeeta tää mun elämä ;)